З часом навіть найякісніші фари починають втрачати герметичність, запотівати або накопичувати пил усередині. Ми працюємо з фарами будь-якої складності — від простих галогенових до сучасних LED і ксенонових. Перепакуємо, оновимо, збережемо заводську якість або навіть зробимо краще!
Встановлення bi-led модулів
Яскраве світло, стиль і технології в одному рішенні! Bi-LED модулі — це революція у світлотехніці, яка дає максимум яскравості, чіткості та надійності без компромісів.
Перепакування фар
Перепакування фар — друге життя для вашого світла!Це комплексна процедура розбору, очищення та повторного герметичного складання фари.
Ремонт фар
Повертаємо яскравість та безпеку вашому автомобілю! Ми пропонуємо професійний ремонт фар, який поверне їм первісну прозорість, блиск і функціональність.
шліфування, полірування, вкриття фар плівкою
Світло — це не лише безпека, а й стиль вашого авто. Але з часом фари тьмяніють, жовтіють, вкриваються мікроподряпинами та сколами. Не поспішайте купляти нові — ми пропонуємо повне оновлення фар з довготривалим ефектом!
Заміна ламп
Тьмяне світло, нерівномірне освітлення дороги або часте перегорання ламп — сигнал, що час оновити джерело світла. Але заміна лампи — це не просто швидка операція, це інвестиція у вашу безпеку.
Типи фар:
1. Лінзовані
2. Рефлекторні
Також фари діляться на:
1. Звичайні
2.Адаптовані
3.З AFS
Це робота зі склом фари, коли не знімається захисний шар лаку і коли немає сколів ( за допомогою м'яких кругів)
Знищує фару- руйнує лінзу (вона стає мутною, тому іде втрата світла десь 30-40%) , також руйнує скло самої фари. Фара вкривається павутинкою, що впливає на естетику та пропуску властивість світла (втрати 20-30%). Але може бути і більше - залежить від стану фар
сколи на склі знімаються лише через шліфування, в цьому вападку повністю знімається захистний шар лаку і скло обов'язково треба вкривати плівкою (лак знімається за рахунок наждачки)
Мутна лінза, павутиння на склі
Діодна лампа дає прирост 40-60% покращення світла
Це модуль в якому є одразу ближне і дальне світло. Працює на диодах і перемикання регулюється за допомогою чипів. Бувають одно і двочипові лінзи. Також бі лед модулю йдуть з пасивним охолодженням, що дозволяє не руйнувати скло фар
200-500% (залежіть від того на скільки погане світло було в авто перед заміною)
Поліурітановий та термогерметик
5-7 років